Regulamin serwisu

Regulamin serwisu – Umowa z klientem Fundacji Werbekoordinator

Dział 1

Przedmiot Umowy i Regulamin Serwisu

§ 1.  Własność serwisu

zawarta pomiędzy:

Fundacja Werbekoordinator, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym, Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0001135818, o nadanym numerze NIP UE: PL9542878519 oraz nadanym numerze Regon: 540046202, o opłaconym wkładzie Fundatora w wysokości 2 000 PLN.

, zwanym dalej Fundacja Werbekoordinator

występującej w tym dokumencie pod nazwą skróconą Werbekoordinator, która jest dla wszystkich uczestników systemu informatycznego oraz dokumentów związanych z uczestnikami serwisu – Administratorem, zapewniającym ochronę danych zgodnie z uregulowaniami zapisanymi na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, s.1), zwanego jako ,,RODO”

§ 2. Przedmiot Działalności.

  1. Fundacja Werbekoordinator jest stowarzyszeniem prowadzącym działalność gospodarczą w celu wpracowania funduszy niezbędnych na realizację celów Statutowych poprzez organizację wsparcia w reklamie i promocji małych i średnich przedsiębiorców.
  2. Fundacja Werbekoordinator w ramach prowadzonej działalności dysponuje Portalem Internetowym, służącym do budowania sieci Partnerów oraz promocji i reklamy w ramach kluczowego mechanizmu Marketingu Bezpośredniego, stosowanego jako główne narzędzie prowadzące do sprzedaży usług własnych oraz swoich Partnerów, zwanego „Marketingiem Szeptanym”.
  3. Usługi własne to w szczególności organizacja Pakietowych usług promocji i reklamy niosących ogromne oszczędności dla przedsiębiorcy. Fundacja także powołała własna Pracownię Sztucznej Inteligencji (AI) w celu wspierania swoich usług narzędziowymi aplikacjami, którymi dysponuje do tworzenia różnych treści i grafik.
  4. Portal Fundacji będzie budował ciągłą rozbudowę uczestników – osób fizycznych występujących w serwisie z statusem Promotor. Osoby rejestrujące się poprzez zakup usług lub indywidualny proces rejestracji staja się Promotorem oraz uczestnikiem zawartej umowy z Promotorem w tym Regulaminie.
  5. „Marketing szeptany”, w rozumieniu Fundacja Werbekoordinator, to przekazywanie słownej informacji w codziennych kontaktach w życiu prywatnym i zawodowym, wspierane zasobami portalu internetowego Fundacja Werbekoordinator oraz przyjętymi w Fundacja Werbekoordinator materiałami graficznymi, plików wideo oraz w formie papierowej.
  6. Fundacja Werbekoordinator dla realizacji Marketingowego zadania stworzyła specjalny system informatyczny, zawierający umowne rozwiązania oferowane uczestnikom tego systemu, prowadzonego pod nazwą Werbekoordinator. Werbekoordinator to nazwa ściśle powiązana z Fundacja Werbekoordinator, stanowiąca znak firmowy chroniony w Urzędzie Patentowym, jako specjalny system promocji reklamy dla Usług Fundacja Werbekoordinator i innych Partnerów serwisu, premiowania gratyfikacją za zrealizowane zadania „Marketingu Szeptanego”, prowadzące do rozbudowy ilości uczestników systemu oraz aktywnej promocji usług własnych i innych Partnerów serwisu.
  7. Fundacja Werbekoordinator, dzięki własnemu systemowi informatycznemu, stanowi dla wszystkich uczestników serwisu portal do zakupu oferty Fundacja Werbekoordinator działalności szkoleniowej, edukacyjnej oraz finansowej w zakresie wdrożonych narzędzi marketingowych własnego projektu i pomysłu realizacji.

§ 3. Portal – System informatyczny

  1. System informatyczny jest utworem, zawierającym wszelkie postanowienia dotyczące kwalifikacji i kariery w rozwoju osobistym każdego uczestnika, rejestrującego się jako Klient Portalu, zgodnie z postanowieniami Planu Wynagrodzeń i Awansu zawodowego.
  2. System informatyczny jest zorganizowany w taki sposób, aby spełniał swoją ściśle określoną rolę dla uczestnika zgodnie z określonym w następnym punkcie nazewnictwie uczestników.
  3. Dla potrzeb Systemu i możliwości awansu i rozliczeń finansowych przyjęto następujące nazwy:
  • Uczestnik – osoba podejmująca działania uczestnictwa w systemie;
  • Klient – Promotor – osoba, która dokonała rejestracji zgodnie z wymogami;
  • Partner – przedsiębiorca zawierający umowę Partnera;
  • Koordynator Reklamy – przedsiębiorca zawierający umowę Koordynatora Reklamy;
  • Menadżer Regionalny – przedsiębiorca posiadający status

Koordynatora Reklamy, zawierający umowę Menadżera Regionalnego;

  • Menadżer Krajowy – przedsiębiorca zawierający umowę Menadżera Krajowego;
  • Rentier Systemu – Honorowy Menadżer Regionalny spełniający wymogi stosowane do nadania tytułu Rentiera.
  • Dedified – Licencja Platformy usług płatniczych
  • MangoPay – Spółka Akcyjna prawa Luksemburskiego, o kapitale 6.200 000 €, z siedzibą pod adresem 2, Avenue Arnelie, L-1125 Luksemburg i zarejestrowana w Luksemburskim Rejestrze Handlowym i Spółek pod numerem B173459, upowazniona do prowadzenia działalności w Europejskim Obszarze Gospodarczym, upoważniona jako instytucja pieniądza elektronicznego przez Urząd ds. Rynku Finansowego w Luksemburgu, 283 route d’Arlon L=1150 Luksemburg, https://cssf.lu .
  1. W systemie mogą być łączone przypisane funkcje do nazwy, tworząc odpowiedni status w systemie, służący systemowemu udzielaniu uprawnień oraz praw do treści i narzędzi całości Portalu, każdemu uczestnikowi indywidualnie. Zawsze jednak musi uczestnik, zawierający dodatkowe umowy zostać, zarejestrowany w pierwszej kolejności jako Promotor.

§ 4. Rejestracja uczestników.

  1. Fundacja Werbekoordinator zaprasza do rejestracji wszystkie osoby dorosłe, które posiadają pełna zdolność prawną. Osoby z organiczną zdolnością prawną (niepełnoletnie) mogą także być zarejestrowane za zgodą prawnego opiekuna posiadającego prawa opieki dla osoby niepełnoletniej.
  2. Rejestracja odbywa się według określonej procedury, zapewniając rozpoznawalność w sieci oraz, w miarę możliwości, przypisanie osoby polecającej.
  3. W przypadku wyczerpania możliwości ustalenia osoby polecającej przy dołożeniu wszelkich procedur temu służących w systemie rejestracji, osoba rejestrująca się, zostanie przypisana bezpośrednio pod główny numer ID Fundacja Werbekoordinator.
  4. Osoba rejestrująca się może tylko raz zarejestrować się w systemie, podając nazwisko i imię, adres e-mail, numer telefonu komórkowego. Po autoryzacji kolejno, adresu e-mail potwierdzając otrzymaną wiadomość powitalną w ciągu 24 godzin, a następnie potwierdzenie wpisania kodu otrzymanego w sms na podany numer telefonu, rekord z udostępnionymi danymi zostanie zapisany w bazie i uzyska status Klienta-Promotora w systemie z przysługującymi prawami zawartej tej umowy po zaakceptowaniu tego regulaminu i zawartej w nim treści umowy.
  5. Zapisanie rekordu w bazie spowoduje także drugą wiadomość e-mail z informacjami, niezbędnymi do pierwszej rejestracji w systemie i aktywacji „Biura Wirtualnego” uczestnika systemu.
  6. Po zakończonej procedurze rejestracji uczestnika i zapisania w bazie danych, zostanie wygenerowany indywidualny kod QR oraz EAN -8, które będą identyfikatorem w systemie informatycznym Fundacja Werbekoordinator oraz aplikacjach mobilnych oraz bankowych powiązanych z Fundacja Werbekoordinator lub będących aplikacjami Fundacja Werbekoordinator.
  7. Rejestracja poprawnie zapisana w bazie danych uprawnia każdego uczestnika, będącego osoba fizyczną, do wykorzystania wszelkich dostępnych narzędzi promocyjnych oraz materiałów służących rozwojowi osobistemu w zasobach portalu, który umożliwi awans na inne pozycje zawodowe w systemie.
  8. Uzyskanie statusu Promotora uprawnia do zawierania dodatkowych umów oraz umów zakupu usług i towarów oraz do promocji i wskazywania sposobu zakupu w sklepie Fundacja Werbekoordinator, wykonując „Marketing Szeptany”.

§ 5. Postanowienia Umowne z uczestnikiem systemu.

  1. Fundacja Werbekoordinator będąc organizatorem własnych usług promocji i reklamy, prowadząc sprzedaż na podstawie odrębnych umów związanych z zakupem oferty Fundacja Werbekoordinator, oraz prowadzenia systemu informatycznego zwanego Portal Promocji i Reklamy Werbekoordynator dla wszelkich branż na rynku, które zechcą wykorzystać możliwości promocji swojej oferty handlowej wśród Promotorów Fundacja Werbekoordinator, zapewnia, iż każdy uzyskuje swoje przychody w systemie oraz zwrot gotówki Cashback wyłącznie za realizację „Marketingu Szeptanego” według Planu Wynagrodzeń, który jest nierozłącznie obowiązującym dokumentem w umowie z Promotorem.
  2. Zwrot gotówki w systemie informatycznym jest częściowym świadczeniem Cashback dla Promotorów oraz świadczeniem prowizyjnym Cashback dla uczestników, nawiązujących z Fundacja Werbekoordinator stosowną umowę dodatkową. Umowy dodatkowe dotyczące współpracy są zawierane z przedsiębiorcami. Przychody te są fakturowane zgodnie z zasadami księgowości w każdym kraju działalności uczestnika.
  3. Rejestrując się na stronie Fundacja Werbekoordinator, wyrażasz zgodę na niniejszą umowę. Także wyrażasz zgodę na postanowienia umowy ramowej na usługi Płatnicze MONGOPAY, „Umowa Ramowa na usługi płatnicze”. Umowa dochodzi do skutku po przeprowadzeniu procedury rejestracji w portalu, podając niezbędne dane osobowe i naciśnięciu przycisku „Zarejestruj się” na stronie rejestracji. Kolejnym etapem rejestracji jest potwierdzenie adresu e-mail w otrzymanej wiadomości e-mail oraz potwierdzeniu własności numeru telefonu otrzymanym kodem w wiadomości email. W celu uzyskania usług płatniczych MANGOPAY jest przejście wymaganych procedur na platformie licencyjnej Dedified. Link do strony z regulaminem w języku polskim „Regulamin Dedified”.
  4. Niniejsza umowa określa również, które z Twoich danych będą przez nas przetwarzane i w jaki sposób będą wykorzystywane. Fundacja Werbekoordinator stawia najwyższy priorytet poufności danych osobowych wszystkich uczestników w systemie. Ta umowa opisuje Twoje prawa w odniesieniu do Twoich danych osobowych oraz nasze kroki, które podejmiemy w celu przestrzegania Twoich praw.
  5. Fundacja Werbekoordinator stara się, aby ta umowa była dla Ciebie przystępna, znacząca i zrozumiała. Jeśli zapisy tej umowy zawierają zapis, którego nie rozumiesz, skontaktuj się z nami w sekcji Pomoc, a my udzielimy wszelkich niezbędnych wyjaśnień.
  6. Usługi Fundacja Werbekoordinator są przede wszystkim zasobem internetowym, który prowadzi sprzedaż w sklepie internetowym oraz daje możliwość uczestnikom uzyskania rozwoju osobistego i kariery zawodowej wraz z uzyskaniem częściowego zwrotu pieniędzy wydanych na zakupy dokonane w serwisie Fundacja Werbekoordinator oraz wśród Partnerów Fundacja Werbekoordinator, u których został dokonany obrót gospodarczy przez zidentyfikowanych naszych Promotorów, za pomocą dostępnej identyfikacji numerycznej ID lub (Kod QR, EAN). Obroty generują Prowizję dla Fundacja Werbekoordinator, która podlega naliczeniu zwrotu gotówki Cashback zgodnie z Planem Wynagrodzeń.
  7. Wykorzystany system promocji i poleceń określony w Planie Wynagrodzeń, pozwala także czerpać korzyści finansowe z zakupów innych Promotorów w swojej sieci uczestników, według zasad opisanych w Planie Wynagrodzeń.
  8. Fundacja Werbekoordinator nigdy nie pobiera żadnych warunkowanych opłat za możliwość rejestracji oraz zawarcia dodatkowych umów z Fundacja Werbekoordinator. Jeżeli rejestracja promotora jest realizowana za pośrednictwem sklepu https://www.naffy.io/fundacja_werbekoordinator wymagana jest minimalna opłata jednostkowa administracji umowy w serwisie Naffy. W działalności Fundacja Werbekoordinator i organizacji „Marketingu Szeptanego” przez Fundacja Werbekoordinator, umowy zawierane z uczestnikami systemu zawierają jedynie oczekiwania od drugiej strony do realizacji „Marketingu Szeptanego” w zamian za co zobowiązują się do zapłaty Cashback i innych wynagrodzeń określonych w Planie Wynagrodzeń, które przynoszą obroty dla Fundacja Werbekoordinator oraz obroty dla Partnerów Fundacja Werbekoordinator, zrealizowane przez zidentyfikowanych Partnerów współpracujących na zasadach wynagradzania Success Fee.
  9. W umowach zawartych z przedsiębiorcami na realizację zadań, wykraczających poza „Marketing Szeptany”, Plan Wynagrodzeń określa stosowną prowizję oraz premie do stosownej umowy.
  10. Fundacja Werbekoordinator zobowiązuje się do naliczenia zwrotu pieniędzy wyłącznie po zidentyfikowaniu kodem QR lub innym identyfikatorem w serwisie internetowym lub mobilnych aplikacjach, osoby dokonującej zakupu i wygenerowania obrotu dla Fundacja Werbekoordinator lub Partnerów Fundacja Werbekoordinator. Aby zwrot pieniędzy został naliczony w systemie zgodnie z Planem Wynagrodzeń, każde dokonanie obrotu musi być zidentyfikowane kodem OR lub innym posiadanym identyfikatorem w systemie Fundacja Werbekoordinator.
  11. Fundacja Werbekoordinator z każdym Partnerem zawiera umowę na rekomendowany sposób promocji i reklamy poprzez „Marketing Szeptany”, natomiast Partner w umowie zobowiązuje się do zapłaty określonej w umowie Prowizji, która podlega podziałowi zgodnie z Planem Wynagrodzeń. W przypadku rezygnacji z zakupu lub zwrotu towarów lub usług, które będą skutkować wycofaniem dokonanego obrotu i korektą wypłaconej prowizji Fundacja Werbekoordinator, naliczony należny zwrot gotówki Cashback zostanie natychmiast w systemie skorygowany o nienależną wartość.
  12. W przypadku rozdysponowania naliczonej niesłusznie kwoty przez Promotora i braku naliczenia należnego zwrotu gotówki z innych poleceń, Promotor jest zobowiązany do dobrowolnego zwrotu wykorzystanych środków pieniężnych w terminie 3 dni roboczych.
  13. System naliczeń zwrotu gotówki Cashback w określonych przypadkach, które wynikają z zawartej umowy z Partnerami, może być naliczany w czasie rzeczywistym i pozostać do natychmiastowego wykorzystania zgodnie z wolą Promotora.
  14. Naliczenia Cashback występują jedynie po potwierdzeniu wysokości wykonanego obrotu przez Promotora, który podlega wypłaceniu należnej prowizji dla Fundacja Werbekoordinator przez Partnera.
  15. Jeśli Partner nie powiadomi o dokonanych zakupach poza systemem identyfikacji kodów QR przez Promotorów lub jeśli Fundacja Werbekoordinator nie otrzyma prowizji, Fundacja Werbekoordinator do czasu otrzymania odpowiedniej informacji lub prowizji nie ponosi odpowiedzialności za brak naliczenia Cashback z powodów podanych powyżej.
  16. W przypadku stwierdzenia próby omijania przez Partnera identyfikacji zakupu swojej oferty przez Promotora, Fundacja Werbekoordinator przysługuje możliwość natychmiastowego rozwiązania umowy oraz usunięcia całości informacji o ofercie Partnera z systemu wraz z powiadomieniem na stronach portalu Werbekoordinator o nieuczciwym działaniu Partnera.
  17. Jeśli Partner zgodnie z zawartą umową dodatkową nie zadba o właściwą rezerwę środków do naliczenia natychmiastowego cashback lub nie powiadomi o zakupach dokonanych przez Promotora, albo Fundacja Werbekoordinator nie otrzyma należnej prowizji, wówczas Fundacja Werbekoordinator nie przyzna Promotorom zwrotu gotówki Cashback do czasu otrzymania odpowiedniego powiadomienia lub prowizji i nie ponosi wobec uczestników odpowiedzialności za brak przyznania Cashback z wyżej wymienionych powodów.

§ 6 Umowa z Klientem.

  1. Jak zostać Klientem – Promotorem serwisu
  1. Aby zostać uczestnikiem w Portalu Promocji i Reklamy Fundacja Werbekoordinator i korzystać z jego zasobów, musisz się zarejestrować na stronie Portalu Fundacja Werbekoordinator i wyrazić zgodę na niniejszą Umowę. Rejestracja jest wymagana w celu utworzenia konta użytkownika Promotora, nadania wewnętrznego identyfikatora cyfrowego w postaci liczb, kodu QR oraz w uzasadnionych przypadkach kodu EAN, służących do identyfikacji i naliczania Cashback i innych wynagrodzeń za dokonane obroty dla Fundacja Werbekoordinator oraz innych Partnerów Fundacja Werbekoordinator.
  2. Do systemu informatycznego Fundacja Werbekoordinator zalicza się wszystkie narzędzia działające w internecie pod domenami https://werbekoordinator.pl ; https://werbekoordinator.de oraz subdomenami tych domen.
  3. Rejestracji i uzyskania statusu Promotora mogą dokonać wyłącznie osoby pełnoletnie lub osoby niepełnoletnie, dokonujące rejestracji wyłącznie z polecenia swojego przedstawiciela prawnego. Rejestrując się, uczestnik wyraża zgodę na warunki określone w tej umowie oraz potwierdza, że jest pełnoletni lub rejestruje się za zgodą swojego opiekuna prawnego, będąc poleconym w systemie Promotorem, zarejestrowanego opiekuna prawnego, który już posiada nadany status Promotora zgodnie z prawem kraju, którego jest obywatelem.
  4. Jedna osoba może mieć tylko jedno konto uczestnika ze statusem początkowym Promotora. W przeciwnym razie Fundacja Werbekoordinator zastrzega sobie prawo do blokowania i usuwania zduplikowanych kont Promotorów.
  5. Fundacja Werbekoordinator zaleca, aby nie udostępniać i nie przekazywać swoich danych logowania i hasła innym osobom, nie przechowywania ich na innych komputerach, telefonach komórkowych lub tabletach. W żadnym przypadku Fundacja Werbekoordinator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, które uczestnik może ponieść w związku z tym zaniedbaniem.
  6. Jeżeli Promotor Portalu Fundacja Werbekoordinator naruszy tę umowę lub prawa osób trzecich albo narazi na niebezpieczeństwo działanie Portalu i całego serwisu, Fundacja Werbekoordinator może zablokować konto uczestnika z możliwością późniejszego jego usunięcia oraz rozwiązać tę umowę z Promotorem jednostronnie i poza postępowaniem sądowym poprzez złożenie stosownego zgłoszenia Promotorowi na adres email, który widnieje w systemie, podanym podczas rejestracji w serwisie lub jego późniejszej zmianie w trakcie korzystania z serwisu Biura Wirtualnego.
  7. Fundacja Werbekoordinator może zmienić funkcjonalność serwisu, jednak gwarantuje niezmienialność zasad naliczania Cashback. Zasady wynagradzania należne uczestnikom na podstawie odrębnych umów mogą ulec zmianie. Zgadzając się na tę umowę, potwierdza Promotor, że korzystanie z Portalu w Fundacja Werbekoordinator może być traktowane jako akceptacja wprowadzonych zmian w tej umowie.
  8. Jeżeli Promotor z jakiegokolwiek powodu zmienił swój adres email lub inne dane podane podczas rejestracji, jest zobowiązany do zmiany ich również w edytowanych polach swojego konta Promotora w Portalu Fundacja Werbekoordinator w swoim Biurze Wirtualnym. W przeciwnym razie za wystąpienie problemów podczas korzystania z serwisu, Fundacja Werbekoordinator nie ponosi odpowiedzialności.
  9. Otrzymanie zwrotu środków cashback.
    1. Jeśli Promotor dokonał zakupu oferty Fundacja Werbekoordinator lub innych Partnerów zgodnie z wszystkimi warunkami, w szczególności prawidłową identyfikacją kodem QR, a prowizja Partnera została zdeponowana lub przekazana z góry, na swoim koncie finansowym w Biurze Wirtualnym, zwrot gotówki Cashback zostanie automatycznie zaksięgowany na koncie Promotora w serwisie.
    2. Po zaksięgowaniu kwoty środków na koncie, Promotor w miarę możliwości udostępnionych przez Partnerów, może wykorzystać wartość zaksięgowaną do zapłaty za kolejne dowolne zakupy wśród Partnerów umożliwiających taką formę zapłaty lub po osiągnięciu umownej kwoty ustalonej na stronie, służącej transferowi środków w swoim Biurze Wirtualnym, może dokonać transferu swoich środków w dogodny sposób dostępny w sekcji finansowej w swoim Biurze Wirtualnym.
    3. Fundacja Werbekoordinator zawsze ustala wysokość zwrotu gotówki cashback według przyjętego wzoru matematycznego stosowanego do obliczeń Cashback i nie ingeruje w jego naliczenie pod żadnym pozorem. System naliczeń jest zabezpieczony dodatkową procedurą bezpieczeństwa informacji i każdorazowe wejście w skrypty, wykonujące naliczenie, musi być pisemnie uzasadnione przez Inspektora Ochrony Informacji, sporządzając stosowny protokół.
    4. Dokonany zakup, który został prawidłowo zidentyfikowany kodem QR lub EAN oraz został opłacony, jest warunkiem otrzymania zwrotu Cashback dla wszystkich uczestników. Fundacja Werbekoordinator zaleca przechowywanie wszelkich informacji o opłaceniu zakupu, możliwych do użycia w przypadku reklamacji naliczenia Cashback.
    5. Uwaga! W celu uniknięcia nierozliczenia lub odrzucenia naliczenia zwrotu gotówki Cashback zabrania się dokonywania licznych indywidualnych zakupów w tym samym sklepie, który stosuje zmienną stawkę prowizji w krótkim okresie czasu. Takie działania podczas systemowej kontroli mogą zostać uznane za oszustwo i spowodować późniejsze zablokowanie Promotora. Zwracamy uwagę, że w niektórych przypadkach Partner nie może poprawnie zidentyfikować złożonego zamówienia i nie zapłaci za nie prowizji. Może to być wynik zadziałania wirusów komputerowych lub zainstalowania dodatkowych rozszerzeń przeglądarki internetowej, zakłócającej pracę komputera lub aplikacji mobilnej. W takim przypadku Fundacja Werbekoordinator nie ponosi odpowiedzialności za błędne naliczenie cashback.
    6. Zwracamy w szczególności uwagę na fakt, że Fundacja Werbekoordinator nie jest w żadnym przypadku stroną świadczącą rozliczenia podatkowe dla Promotorów Portalu Fundacja Werbekoordinator. Wszystkie ustawowe obowiązki w każdym kraju swojej rezydencji podatkowej, w szczególności obowiązki podatkowe i opłaty związane z otrzymanym zwrotem gotówki Cashback oraz wynagrodzeniem prowizyjnym i premiowym, muszą zostać spełnione przez samych Promotorów Fundacja Werbekoordinator. Jeżeli Promotor nie wywiąże się ze swoich zobowiązań podatkowych, Fundacja Werbekoordinator nie ponosi za to odpowiedzialności.
    7. Fundacja Werbekoordinator zastrzega sobie prawo do odmowy naliczenia Cashback lub wynagrodzenia za zrealizowane zakupy w przypadku braku potwierdzenia zakupu przez Partnera lub prowadzonego postępowania reklamacyjnego co do identyfikacji i wartości zakupu oraz braku zapłaty prowizji przez Partnera, gdzie okres postępowania reklamacyjnego przekracza 12 (dwanaście) miesięcy od momentu dokonania zakupu.
    8. Fundacja Werbekoordinator zastrzega sobie prawo do upoważnienia Partnera, który sprzedał określony produkt lub usługę, który podlega prawnych zasad zwrotu produktu lub prawa wypowiedzenia zawartych umów sprzedaży na odległość, do potrącenia zwracanych środków pieniężnych za zwracane produkty i usługi w wysokości umówionej prowizji w umowie dodatkowej Partnera. Promotor jeżeli nie chce podać się temu przepisowi w tej umowie, może dokonać zakupu poza systemem zwrotu gotówki Cashback nie okazując swojego identyfikatora OR lub innego w celu identyfikacji i naliczenia zwrotów gotówki Cashback.
  10. Otrzymywanie wynagrodzenia, premii i innych nagród.
    1. Fundacja Werbekoordinator prowadzi system poleceń według swojego pomysłu i wzoru zapisanego w Planie Wynagrodzeń.
    2. Usługa zwrotu gotówki Cashback Fundacja Werbekoordinator oferuje wszystkim uczestnikom możliwość otrzymywania dodatkowych naliczeń wynagrodzeń cashback dla uczestników posiadających status Promotora i zawierających dodatkową umowę, stosowaną w systemie pomiędzy przedsiębiorcami a Fundacja Werbekoordinator.
    3. Wszyscy uczestnicy mają prawo do wykorzystywania wszelkich narzędzi promocyjnych, wspierających „Marketing Szeptany” udostępnionych na strona Portalu we wszystkich domenach i poddomenach systemów postaci linków promocyjnych, polecających identyfikatorów OR, materiałów graficznych, prezentacji graficznej lub nagranych promocyjnych filmów video.
    4. Każdy uczestnik, posiadający dostęp do swojego Biura Wirtualnego, będzie mógł sam zdecydować o swoim rozwoju osobistym i w dowolnym czasie przystąpić do zawarcia stosownych umów dodatkowych, spełniając określone warunki dla każdej umowy. Każdy uczestnik będzie informowany o możliwych przychodach, wynikających z Planu Wynagrodzeń, do dnia ich wykazania, gdyby posiadał stosowną umowę i miał prawo do ich uzyskania.
    5. Wykazywane możliwe wynagrodzenie ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest należne do wypłaty w żadnym momencie. Należne wynagrodzenie uwzględniane do wypłaty będzie naliczane od dnia zawarcia i obowiązywania dodatkowej umowy z Fundacja Werbekoordinator, która może być zawarta z przedsiębiorcami lub statutowymi stowarzyszeniami i innymi organizacjami, podlegającymi obowiązkowej rejestracji w Państwowych systemach rejestrów odpowiednich krajów, w których prowadzona jest działalność.
    6. Polecanie i promowanie jest nierozłącznym etapem tworzenia własnej organizacji konsumenckiej, która służy do obliczenia podstawy każdego zwrotu gotówki Cashback lub wynagrodzenie prowizyjnego z zawartych dodatkowych umów, składającego się z realizacji obrotu własnego lub całej swojej organizacji. Dlatego polecanie jest głównym działaniem każdego Promotora w celu budowania swojej Organizacji Konsumenckiej, będącą podstawą dla swojej ewentualnej zawodowej przyszłej przedsiębiorczości.
    7. Zabrania się w tej umowie kategorycznie:
  • tworzenia poza systemem swoich własnych umów z przedsiębiorcami, korzystających z systemu poleceń oraz Promotorów posługujących się identyfikatorami QR lub EAN, należącymi do systemu Fundacja Werbekoordinator dotyczącymi świadczenia budowy odrębnych organizacji konsumenckich na rynku swojej działalności;
  • wysyłania przez Promotorów spamu związanego z programem poleceń i rekomendacji zakupu wśród Partnerów Fundacja Werbekoordinator. Surowo zabrania się wysyłania spamu za pośrednictwem prywatnych wiadomości w sieciach społecznościowych, grupach i społecznościach sklepów partnerskich, biuletynów e-mail itp. w celu pozyskania rekomendacji lub polecenia. Jeżeli Promotor dostrzeże i zechce zgłosić wysyłanie spamu za pośrednictwem naszych narzędzi promocji w systemie, może napisać o tym w zakładce „Pomoc” , a Fundacja Werbekoordinator podejmie odpowiednie działania;
  • tworzenia własnych reklam kontekstowych w celu pozyskiwania Promotorów i poleceń;
  • tworzenia własnych aplikacji mobilnych, rozszerzeń i grup na portalach społecznościowych w imieniu Fundacja Werbekoordinator przy użyciu Logo Fundacja Werbekoordinator. Dotyczy to także pobierania i wykorzystywania stron internetowych w całości lub części Portalu Fundacja Werbekoordinator.
  • używania nazw marek Partnerów Fundacja Werbekoordinator oraz innych marek Fundacja Werbekoordinator oraz sklepów Partnerskich w nazwach domen stron internetowych, tworzonych w celu zwiększenia ruchu i przyciągania poleconych i rekomendacji systemu wynagrodzeń Fundacja Werbekoordinator zawartego w Planie Wynagrodzeń.
  1. W związku z naruszeniem jakiegokolwiek zapisu punktu 3.7., może zostać zablokowany dostęp bez możliwości wypłaty jakiegokolwiek wynagrodzenia i Cashback, a Fundacja Werbekoordinator może jednostronnie rozwiązać niniejszą Umowę bez możliwości postępowania sądowego.
  2. Fundacja Werbekoordinator zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany Planu Wynagrodzeń w zakresie dotyczącym dodatkowych umów współpracy w dowolnym momencie. Jednocześnie gwarantuje niezmienność sposobu naliczania Cashback zarówno dla uczestników posiadających status Partnera oraz przedsiębiorców mających zawarte umowy dodatkowe. Wynagrodzenia w zakresie Cashback są naliczane i wypłacane tak długo, jak Fundacja Werbekoordinator otrzymuje Prowizje od obrotu Partnerów, u których są zrealizowane obroty przez naszych zidentyfikowanych Promotorów.
  3. Dla Promotorów w dodatkowej umowie z Fundacja Werbekoordinator oraz w swoim Biurze Wirtualnym jest dostępny program lojalnościowy, który pozwala zwiększyć korzyści dla Promotorów, poprzez zastosowanie odpowiednich rabatów dla Promotorów.
  4. Warunki Programu Lojalnościowego nie mogą zmieniać stawki prowizji określonej w umowie Partnera. W przypadku jednostronnego obniżenia prowizji wypłacanej przez Partnera Fundacja Werbekoordinator, która pozwala udzielić dodatkowego rabatu w Programie Lojalnościowym, Fundacja Werbekoordinator zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany umowy i uniemożliwienia stosowania w promocji Partnera Programu Lojalnościowego.
  5. Uruchomienie Programu Lojalnościowego dla Partnera jest przywilejem partnera i odbywa się nieodpłatnie jako narzędzie systemu Fundacja Werbekoordinator.
  6. Posiadane identyfikatory OR Promotorów mogą służyć także w uruchamianych Programach Lojalnościowych do identyfikacji przydzielania specjalnych korzyści Programu Lojalnościowego.
  7. Okres, zakres i czas trwania Programu Lojalnościowego jest każdorazowo określony w dodatkowym regulaminie Programu Lojalnościowego zapisanego w systemie informatycznym Fundacja Werbekoordinator, który jest zamieszczany pod warunkami Programu Lojalnościowego oraz spełnieniu wymogów Programu Lojalnościowego.
  8. Wypłata Przyznanego Cashback.
    1. Wypłata przyznanego Cashback z wewnętrznego konta Promotora w Biurze Wirtualnym odbywa się w sposób wskazany przez Promotora, który jest oferowany w systemie rozliczeń w Biurze Wirtualnym.
    2. Zawsze istnieje możliwość wykorzystania salda konta do pokrycia nowego zakupu poprzez identyfikację kodem QR wśród Partnerów stosujących taką możliwość. Partner stosujący metodę płatności saldem konta, będzie zobowiązany oznakować właściwie w widocznym miejscu przy kasie sklepu lub na stronach internetowych swoich sklepów odpowiednim znakiem graficznym lub naklejką.
    3. W przypadku zlecenia wypłaty gotówki w dostępny sposób w Biurze Wirtualnym, możliwość ta jest udostępniona po uzyskaniu odpowiedniego salda na swoim koncie, określonego w narzędziach służących do zadysponowania swoim saldem.
    4. Możliwość dyspozycji swoim saldem na koncie wymaga podania dodatkowych informacji wymaganych w systemach rezydencji podatkowej każdego uczestnika w swoim kraju. Aktywacja w Biurze Wirtualnym dotyczącym dyspozycji wartością konta, może być uzależniona od podania dodatkowych wymaganych informacji.
    5. Fundacja Werbekoordinator powiadomi Cię o wypłacie Cashback za pomocą wybranych przez Ciebie w odpowiedniej sekcji Biura Wirtualnego metodzie powiadomień. Zawsze zostaniesz poinformowany drogą email na podany i aktywny adres email podczas rejestracji o saldzie twoich środków oraz innych ważnych informacjach po każdej transakcji obniżającej Twoje saldo.
    6. Zobowiązania Fundacja Werbekoordinator dotyczące spełnienia dyspozycji zwrotu lub wypłaty cashback lub prowizji i premii zostają uznane za spełnione.
    7. Fundacja Werbekoordinator w żaden sposób nie ponosi odpowiedzialności za dalsze wykorzystanie otrzymanych pieniędzy.
    8. W przypadku płatności Fundacja Werbekoordinator może korzystać z usług i rozwiązań programowych stron trzecich.
    9. Fundacja Werbekoordinator zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany warunków stosowanych sposobów wypłaty gotówki po powiadomieniu Promotorów o zmianach, jakie mają obowiązywać od wskazanego terminu w przód na adres e-mail widniejący w danych osobowych Biura Wirtualnego.
    10. W przypadku naliczenia Cashback dla Promotora, Promotor nie wykorzysta salda do ponownego zakupu, lub nie zdecyduje o jego wypłacie w udostępniony sposób w swoim Biurze Wirtualnym, sekcji finansowej, do końca każdego roku kalendarzowego, należny zwrot gotówki w postaci Cashback przepada i jest korygowany do zera z dniem 1 stycznia kolejnego roku. Wysokość skorygowanego zwrotu gotówki pozostaje do dyspozycji Fundacja Werbekoordinator ze wskazaniem na przekazanie wartości na cele dobroczynne.
    11. Promotor zostanie powiadomiony drogą email z wyprzedzeniem 14 dni przed końcem roku kalendarzowego o konieczności dokonania dyspozycji swojego salda konta w Biurze Wirtualnym w sekcji finansowej oraz konsekwencji zaniechania tej dyspozycji.
  9. Odpowiedzialność Fundacja Werbekoordinator i uprawnienia.
    1. Fundacja Werbekoordinator jest sprzedawcą swoich usług oraz towarów i jest platformą reklamową, szkoleniową oraz promocyjną.
    2. Fundacja Werbekoordinator gwarantuje jakość towarów i usług oferowaną w własnym sklepie internetowym, gdzie można zawrzeć umowę zakupu usługi lub towaru.
    3. Fundacja Werbekoordinator prowadzi także sprzedaż nabywaną w tradycyjny sposób „umowa na papierze”, oferowaną przez przedsiębiorców współpracujących z Fundacja Werbekoordinator na podstawie umowy dodatkowej.
    4. Reklamowane oferty Partnerów nie podlegają odpowiedzialności Fundacja Werbekoordinator. Wszelkie roszczenia z tytułu wad towarów lub usług Partnerów, reklamujący powinien kierować bezpośrednio do Partnera sprzedającego towar lub usługę oraz dostawcy odpowiedniej usługi.
    5. W żadnym wypadku Fundacja Werbekoordinator nie ponosi odpowiedzialności za zmiany lub zaprzestanie pracy jakichkolwiek z Partnerów, którzy reklamują się na Portalu Fundacja Werbekoordinator, a także za jakikolwiek wpływ na obliczenia należnej prowizji w związku z tym. Fundacja Werbekoordinator w żaden sposób nie ponosi odpowiedzialności za zmianę lub wygaśnięcie jakichkolwiek ofert specjalnych, oferowanych poza systemem Fundacja Werbekoordinator, w szczególności kodów promocyjnych, kart klienta lub kuponów itp. na stronach Partnerów poza domeną https://werbekoordinator.pl
    6. Fundacja Werbekoordinator nie ponosi odpowiedzialności za jakość publicznych sieci komunikacyjnych zapewniających dostęp do Serwisu Fundacja Werbekoordinator lub stron Partnerów.
    7. Fundacja Werbekoordinator nie ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie obowiązków przez Partnerów w dystrybucji swojej oferty usług lub produktów zamieszczonych w swoim sklepie internetowym w Portalu Fundacja Werbekoordinator lub pod innym adresem internetowym.
    8. Fundacja Werbekoordinator odpowiada za wykonanie swoich zobowiązań dotyczących zwrotu gotówki cashback oraz wynagrodzeń prowizji i premii wynikających z Planu wynagrodzeń. Jednakże odpowiedzialność Fundacja Werbekoordinator jest ograniczona do wysokości rzeczywistej szkody wyrządzonej Promotorowi przez jego umyślne działanie, posiadając zawartą umowę dodatkową.
    9. Fundacja Werbekoordinator zastrzega sobie prawo do zablokowania lub usunięcia konta Promotora, jeśli na tym koncie nie dokonano żadnych zakupów przez okres 1 roku licząc od dnia rejestracji lub od ostatniego zakupu oferty z sklepu Fundacja Werbekoordinator albo zarejestrowanego obrotu wśród oferty Partnerów, co zaskutkuje brakiem jakichkolwiek naliczeń zwrotu Cashback.
  10. Prawo własności Intelektualnej.
    1. Po zarejestrowaniu się Promotora w portalu Fundacja Werbekoordinator lub podczas korzystania z innych opcji usługi, użytkownik przyjmuje do wiadomości fakt, że Fundacja Werbekoordinator jest właścicielem wszystkich treści na stronie internetowej wyświetlanej w Portalu Fundacja Werbekoordinator oraz w odpowiednich aplikacjach mobilnych należących do Fundacja Werbekoordinator. Nazwy, loga, znaki towarowe i nazwy handlowe Partnerów oraz inne dane, wyniki działalności intelektualnej i środki personalizacji publikowane i udostępnione na stronach Portalu Fundacja Werbekoordinator należą do chronionej prawem własności intelektualnej poszczególnych ich właścicieli.
    2. Nikt nie ma prawa kopiować, reprodukować, publicznie powielać ani przekazywać danych wyjściowych strony internetowej oraz całości Portalu Fundacja Werbekoordinator ani wykorzystywania dokumentów i zawartych w nich wzorów matematycznych systemu bez uprzedniej zgody Fundacja Werbekoordinator.
    3. Korzystając z Usług Fundacja Werbekoordinator lub jakichkolwiek innych materiałów należących do Fundacja Werbekoordinator, Użytkownik zgadza się przestrzegać wszystkich dodatkowych ostrzeżeń dostarczonych przez Fundacja Werbekoordinator dotyczących ochrony praw autorskich i znaków towarowych, ochrony innych przedmiotów chronionych prawem autorskim, zawartych na stronach Portalu Fundacja Werbekoordinator oraz aplikacjach mobilnych Fundacja Werbekoordinator, które są przedstawione w celu poinformowania i przestrzegania wszystkich innych przepisów i ograniczeń.
  11. Przeniesienie praw i obowiązków.
    1. Fundacja Werbekoordinator zastrzega sobie prawo do przeniesienia całości lub części swoich praw i obowiązków, wynikających z niniejszej umowy, na dowolną osobę fizyczną lub prawną bez uprzedniej zgody promotora lub uczestnika.
    2. Promotor nie może przenosić swoich praw i obowiązków na osoby trzecie bez uprzedniej pisemne zgody upoważnionego przedstawiciela Fundacja Werbekoordinator.
    3. Nabyte prawa i obowiązki Promotora podlegają dziedziczeniu na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego w każdym kraju zamieszkania Promotora.
  1. Naruszenie umowy z klientem.
    1. Fundacja Werbekoordinator zastrzega sobie prawo, według własnego uznania, do jednostronnego zawieszenia naliczania Cashback i zablokowania, w całości lub w części, dostępu do usługi każdemu Promotorowi, który naruszył warunki i postanowienia tej umowy.
    2. Do szczególnych naruszeń warunków i postanowień należą sytuacje w których dochodzi do:
  • Powiadomienia Partnera, że należny zwrot gotówki dla Promotora przekracza rzeczywistą wartość zamówienia;
  • Regularnych, powtarzających się dużych zamówień w krótkim okresie czasu na duże kwoty wśród Parterów detalicznych;
  • Realizacji zamówienia z naliczeniem Cashback przez samego pracownika Partnera, poza specjalnymi akcjami konkursowymi realizowanymi na odrębne zlecenie;
  • Rejestracji wielu kont Promotorów w Portalu Fundacja Werbekoordinator w celu przyznania stawki stosownej dla nowego Promotora;
  • Fałszowania zrzutów ekranu lub paragonów i innych dowodów sprzedaży;
  • Sytuacji, w której sklep lub inny punkt dystrybucji, należący do Partnera, odmawia identyfikacji i zapłaty prowizji za obrót należnej Fundacja Werbekoordinator;
  • Innych, pisemnie uzasadnionych i popartych dowodami skarg dotyczących oszustw z sklepów lub punków dystrybucji Partnerów
  1. Wszelkie próby oszukania lub wprowadzenia w błąd przez Promotora mogą skutkować zawieszeniem lub usunięciem konta Promotora, co skutkuje natychmiastowym rozwiązaniem wszystkich innych zawartych umów. Cały Cashback w momencie usunięcia konta Użytkownika, jeśli taki istnieje, jest do dyspozycji Fundacja Werbekoordinator.
  2. Jeśli Promotor podejrzewa oszustwo, może poinformować o tym Fundacja Werbekoordinator w sekcji „Pomoc”. Wiadomość od Promotora zostanie podjęta przez odpowiedni serwis, a pracownicy serwisu w pierwszej kolejności podejmą wszelkie niezbędne działania.
  3. Przypadek awarii serwisu.
    1. Fundacja Werbekoordinator zakłada i bierze pod uwagę możliwość nieprawidłowego działania usługi, spowodowanej awariami technicznymi lub celowymi działaniami osób trzecich. W takim przypadku Fundacja Werbekoordinator nie ponosi odpowiedzialności za nierozliczenie cashback oraz prowizji i premii i inne niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań swoich wynikających z tej umowy. Fundacja Werbekoordinator zastrzega sobie prawo do przerwy w działaniu serwisu w części lub całości Portalu i jego elementów do czasu usunięcia zagrożeń i błędów. Jakakolwiek awaria usług nie zostanie uznana za powód do zwrotu pieniędzy naliczonych i wypłaconych.
    2. Fundacja Werbekoordinator zastrzega sobie jednak prawo do cofnięcia naliczeń, które zostały wykonane podczas nieprawidłowego działania systemu, które nie zostały rozdysponowane oraz istnieje ku temu obiektywny powód lub zaistnieje podejrzenie możliwego oszustwa lub błędu.
    3. Fundacja Werbekoordinator dołoży wszelkich starań, aby usunąć wszelkie usterki techniczne, które powstały w jak najszybszym i rozsądnym terminie.
  4. Okres obowiązywania umowy i jego legalność.
    1. Tę umowę uważa się za zawartą po zakończeniu rejestracji Promotora, (akceptacja warunków umowy, potwierdzenia adresu email oraz wpisanie uzyskanego sms kodu do potwierdzenia numeru telefonu komórkowego) i pozostaje ona w mocy do momentu usunięcia konta z serwisu przez każdą ze stron.
    2. Każdy zarejestrowany Promotor w swoim Biurze Wirtualnym ma prawo usunięcia konta w każdym czasie. W momencie usunięcia konta promotora wygasają w trybie natychmiastowym wszystkie inne zawarte umowy z Fundacja Werbekoordinator, gdzie podstawą zawarcia umowy jest aktywne konto Promotora w serwisie. Ewentualne naliczenia Cashback oraz inne prowizje i premie są do dyspozycji Fundacja Werbekoordinator.
    3. Ta umowa oraz inne umowy zawarte z Fundacja Werbekoordinator i inne relacje pomiędzy Promotorami a Partnerami Fundacja Werbekoordinator podlegają prawu Polskiemu w miarę możliwości, z uwzględnieniem krajowych przepisów kolizyjnych mających zastosowanie do stron tej umowy.

§ 6 Kontakt i dane dostępowe. Dane administratora danych osobowych. Impressum

Dział 2 – Ochrona danych osobowych

Fundacja Werbekoordinator jest podmiotem przetwarzającym Twoje dane osobowe.

W wyniku koniecznej współpracy oraz prowadzenia rozliczeń uzyskiwanych zwrotów gotówki cashback oraz należnych prowizji, pozyskane dane osobowe będą udostępniane w koniecznych pozycjach służących do naliczenia zwrotów gotówki firmie Dedified UG Zarząd: Thorsten SG Jäger, ul. Brienner 12 | D-80333 Monachium
HRB 289738, Sąd Rejonowy w Monachium, Numer VAT zgodnie z § 27a UStG: DE330054291 i MANGOPAY SA jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością zarejestrowaną w Luksemburgu, z kapitałem zakładowym w wysokości 27.201.000 euro, z siedzibą pod adresem 2 Avenue Amélie, L-1125 Luksemburg, zarejestrowaną pod numerem B173459 w Rejestrze Handlowym i Spółek w Luksemburgu i zatwierdzoną jako instytucja pieniądza elektronicznego przez CSSF, Commission de Surveillance du Secteur Financier, 283, route d’Arlon – L-1150 Luksemburg.
MANGOPAY SA Numer identyfikacyjny VAT: LU25939145 Dyrektor Wydawniczy: Romain Mazeries (Przewodniczący Zarządu) oraz rozliczenia księgowego naliczanych prowizji przez współpracującą firmęECOVIS Polska sp. z o.o. ul. Garażowa 5A, 02-651 Warszawa wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejestrowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr. 000054522 z kapitałem zakładowym 250 000 PLN posługująca się numerem NIP: 526-10-36-755 oraz nadanym numerze Regon: 011-256-722

Łącząc funkcje administratora i podmiotu przetwarzającego dane osobowe w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej (UE0) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych osobowych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) z dnia 27.04.2016 roku (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016.679 z dnia 27.04.2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych i przetwarzania danych osobowych oraz swobodzie przepływu takich danych, Twoje dane są chronione i wykorzystywane do następujących celów:

  • W jakim celu są wykorzystywane Twoje dane osobowe:
    1. Identyfikacja w celu zawarcia i wykonania umowy zawartej między Tobą a Fundacja Werbekoordinator zwaną dalej – „Identyfikacja do Rejestracji”; wykonania zawartej umowy zwanej dalej „Wykonanie Umowy”
    2. Identyfikacja do Rejestracji wymaga podania imion oraz nazwiska, kraju pochodzenia, kraju jurysdykcji podatkowej stałego pobytu, adresu e-mail oraz numeru telefonicznego – mobilnego zwanego potocznie (telefonem komórkowym);
    3. Przejście procedury rejestracji w bazie danych służy nadaniu niezbędnych identyfikatorów w systemie informatycznym, numerycznym, oraz indywidualnego kodu QR oraz ewentualnego Kodu EAN;
    4. Wykonanie Umowy, w szczególności:
  • Promocja Usług i Towarów Fundacja Werbekoordinator oraz Usług i Towarów Promotorów reklamujących się w Portalu z zastosowaniem wyłącznie „Marketingu Szeptanego” ;
  • Wdrażania i wykorzystywania systemu poleceń do swojej organizacji konsumenckiej;
  • Promocja systemu szkoleń i edukacji w zakresie rozwoju osobistego każdego uczestnika systemu zawartego w Portalu Fundacja Werbekoordinator, w szczególności powiadamiania o możliwości zawarcia umowy Partnera z portfelem usług dla jego przedsiębiorstwa, przekazania informacji o możliwości zawarcia umów Koordynatora Reklamy oraz Menadżera Regionalnego wraz z przekazaniem informacji o korzyściach takiej umowy dla przedsiębiorcy, wszelkich promocjach konkursach i innych korzyściach i rabatach dla Promotorów itp. na stronach Portalu Fundacja Werbekoordinator, wykorzystując narzędzia internetowe w Portalu Fundacja Werbekoordinator i wskazywaniem w „Marketingu szeptanym” źródeł uzyskania odpowiedniej informacji w Portalu Fundacja Werbekoordinator;
  1. Wdrażanie programu poleceń.
  • Branie udziału w rozwoju i ulepszaniu, modernizacji i aktualizacji usług i produktów Fundacja Werbekoordinator jako ulepszanie i powiększanie bazy usług Fundacja Werbekoordinator;
  • Powiadamianie o zdarzeniach wymagających interwencji związanych w wykonaniem tej umowy;
  • Marketing bezpośredni potocznie nazywany „Marketing Szeptany” , reklamując i promując towary i usługi Partnerów Fundacja Werbekoordinator dalej nazywany „Marketing Szeptany”.
  • Powiadamianie związane z wykonywaniem zwartej i zaakceptowanej umowy podczas rejestracji;
  1. Inne cele wykorzystania Twoich danych:
  • Wypłata zwrotu gotówki Cashback z uwzględnieniem przepisów prawa i uzyskanych uprawnień wynikających z zawartych dodatkowych umów;
  • Badanie rynku konsumenckiego z uwzględnieniem Twoich danych osobowych i zakresu i sposobu wykorzystania systemu Fundacja Werbekoordinator w zakresie dostępnych narzędzi marketingowych usług Fundacja Werbekoordinator;
  • Dokonanie dodatkowej rejestracji w odpowiednim formularzu stosowanym do zawarcia dodatkowych umów z Fundacja Werbekoordinator;
  • Dokonanie zakupu usługi lub produktu, wypełnienie specjalnego formularza zakupu oraz wygenerowanie umowy zakupu w systemie informatycznym, który jest kupowany bezpośrednio od Fundacja Werbekoordinator;
  • Dokonanie procedury identyfikacji telewizji lub video z wykonaniem czynności wymaganej do przeprowadzenia procedury zawarcia umów dodatkowych oraz umowy zakupu usług i towarów Fundacja Werbekoordinator;
  1. Uczestnik podejmujący rejestracje jest odpowiedzialny za uczciwe i autentyczne podanie danych osobowych oraz za ich aktualizację i podanie prawidłowych informacji kontaktowych w swoim Biurze Wirtualnym w Portalu Fundacja Werbekoordinator. Wszystkich zmian może dokonać sam z zastrzeżeniem numeru identyfikacji państwowej identyfikującej obywatela danego kraju oraz posiadanego numeru dowodu osobistego lub paszportu, który został zarejestrowany w systemie;
  2. W przypadku wymiany dowodu osobistego lub paszportu Promotor jest zobowiązany do ponownego odbycia procedury identyfikacji w celu zmiany zastrzeżonych danych.
  3. Informacje, jakie nam przekazujesz na poszczególnych etapach funkcjonowania w systemie Fundacja Werbekoordinator:
    1. Rejestracja w systemie w celu uzyskania statusu Promotora w dwóch etapach:
    2. W celu uzyskania statusu Promotora:
  • Imiona i Nazwisko,
  • Adres e-mail,
  • Kraj zamieszkania (stałego pobytu),
  • Numer telefonii komórkowej.
  • Twój Awatar (opcjonalnie)

W Celu wydania karty płatniczej w serwisie Fundacji Werbekoordinator:

  • Płeć
  • Kraj pochodzenia (narodowość),
  • Adres zamieszkania
  • Adres korespondencyjny
  • Dane firmowe, które są ogólnie dostępne w serwisach internetowych
  1. Podczas rejestracji za pośrednictwem portali społecznościowych lub konta Google itp. – Twój identyfikator konta portalu społecznościowego lub innych usług Google itp., użytego do logowania z wybranym rodzajem dostępnym w systemie Fundacja Werbekoordinator.
  2. Zawarcie umów dodatkowych Koordynatora Reklamy lub Menadżera Regionalnego w formularzu w internecie lub w formie papierowej:
  • Adres zamieszkania;
  • Numer dowodu tożsamości (Dowód osobisty, Paszport w formacie zdjęcia identyfikacji internetowej);
  • Dokument rejestracji działalności gospodarczej (format zdjęcia identyfikacji internetowej)
  • Dokument Nadania Numeru MwST (VAT) (format zdjęcia identyfikacji internetowej);
  • Selfie dla potwierdzenia tożsamości w identyfikacji internetowej.
  1. Zawarcie umowy zakupu usługi w sklepie internetowym Fundacja Werbekoordinator:
  • Adres zamieszkania osoby zamawiającej usługę;
  • Adres zamieszkania beneficjenta umowy;
  • Data urodzenia osoby zawierającej umowę;
  • Data urodzenia Beneficjenta umowy;
  • Rodzaj wyznania wiary;
  • Dokument tożsamości osoby zamawiającej (dowód osobisty lub Paszport w formacie zdjęcia identyfikacji internetowej);
  • Dokument tożsamości beneficjenta umowy usług (dowód osobisty lub Paszport w formacie zdjęcia identyfikacji internetowej);
  • Raport „Schufa” lub innej instytucji potwierdzającej status finansowy osób odpowiedzialnych za płatności za usługi.
  1. Aktywacja dostępu do sekcji finansowej wymaga zebrania dodatkowych danych wrażliwych widocznych w sekcji finansowej:
  • Numer Karty Bankowej lub innych systemów płatniczych (Dane kodowane niewidoczne w systemie);
  • Danych dostępowych do innych systemów płatniczych typu Paypal itp. (Dane kodowane nie widoczne w systemie);
  • Imię i nazwisko stosowane na kartach bankowych;
  • Identyfikator dostępu do systemów płatniczych
  • Hasło dostępu do systemów płatniczych typu PayPal (Dane kodowane nie widoczne w systemie);
  • Adres zamieszkania użyty w bankowym systemie rejestracyjnym;
  1. System haseł dostępu do swoich usług w Biurze Wirtualnym dla poszczególnych czynności składa się z:
    1. Dostęp do Wirtualnego Biura możliwy po zalogowaniu pierwszym ustalonym hasłem dostępu do serwisu (brak możliwości odczytu hasła, hasło kodowane z możliwością odzyskania hasła poprzez generowany e-mail do ponownego ustalenia hasła dostępu). Możliwość dostępu do Wirtualnego Biura po zeskanowaniu swojego identyfikatora OR.
    2. Dostęp do edycji swoich danych osobowych chroniony w Biurze Wirtualnym za pomocą podania Kodu SMS.
    3. Dostęp do odpowiedniej sekcji w Biurze Wirtualnym odpowiedzialnej za dysponowanie finansami oraz generowanie zawartych dokumentów i ich podgląd chroniony za pomocą dwuetapowego systemu ochrony, pierwszy etap hasło dostępu generowane w e-mail, drugi etap to kod sms lub wykorzystanie technologii TAN w internecie.
  2. System haseł w aplikacjach mobilnych, służących do identyfikacji dokonanego zakupu składa się z:
    1. Hasło do uruchomienia aplikacji mobilnej Promotora dwuetapowe – Pierwszy etap to potwierdzenie dostępu do Wirtualnego Biura ustalonym hasłem ogólnym dostępu do serwisu Fundacja Werbekoordinator oraz do swojego Biura Wirtualnego, umożliwiającego w aplikacji mobilnej dostęp do części promocyjnej budowy sieci Promotorów oraz innych uczestników Systemu Fundacja Werbekoordinator.
    2. Hasło do uruchomienia w aplikacji Mobilnej dostępu do płatności saldem zgromadzonym na koncie systemu lub wydania dyspozycji przelania środków na wybrany dostępny sposób w systemie, możliwy po uzyskaniu kodu SMS lub wykonania procedury sprawdzania TAN w odrębnej aplikacji mobilnej, generującej dla systemu kontroli dostępu specjalne graficzne kody QR wraz z zastępczą kombinacją cyfrowo-literową do podania w oknie kontroli dostępu TAN do sekcji finansowej.
    3. Wprowadzenie procedury ochrony czasowej dla drugiego etapu dostępu za pomocą TAN w z góry zaplanowanym czasie, po którym zostanie wymagana ponowna procedura potwierdzenia dostępu do sekcji finansowej. Pomimo zapamiętania podanego kodu SMS, kontrola dostępu drugiego etapu wymuszana za każdym razem po upłynięciu określonego czasu braku aktywności w aplikacji mobilnej.
    4. Wprowadzenie ochrony dostępu dla aplikacji rejestrującej u Partnera poprzez identyfikację Promotora oraz kwotę obrotu zrealizowanego przez Uczestnika posiadającego identyfikator QR, taka sama jak w przypadku aplikacji Promotora. Czas ponownego drugiego etapu, ustawiany indywidualnie według potrzeby ustalanej z Partnerem zgodnie z jego system pracy, pracowników jednozmianowych lub czasem zmieniających się pracowników na stanowiskach kasowych.
  3. Informacje, jakie uzyskujemy z innych źródeł:
  • Niezależnie od rodzaju danych i ich przetwarzania jako dane osobowe, z wyjątkiem identyfikacji w celu rejestracji odpowiedniej czynności w systemie Fundacja Werbekoordinator;
  • Twój numer Identyfikacyjny (ID) w serwisie Fundacja Werbekoordinator w przyjętej postaci numerycznej lub kodu QR, który został nadany podczas pierwszej rejestracji w systemie Fundacja Werbekoordinator;
  • Informacje o twojej lokalizacji uzyskane za pomocą GPS lub publicznych sieci WI-FI;
  • Identyfikatory Twojego komputera, Laptopa, urządzenia mobilnego lub tabletu UUID, Model itp);
  • System operacyjny Twojego urządzenia i jego wersja;
  • Typ i wersja używanej przeglądarki;
  • Wersja i identyfikatory aplikacji mobilnych Fundacja Werbekoordinator, z których korzystasz;
  • Strefa czasowa korzystania z aplikacji mobilnych oraz komputerowych;
  • Język używany do odczytu informacji;
  • Informacje o Twoim zachowaniu na stronach i aplikacjach Fundacja Werbekoordinator, w szczególności dotyczące długości pobytu na jej stronach i aplikacjach, informacji o „Klikaniu” uruchamianiu linków znajdujących się w zasobach stron lub aplikacji mobilnych;
  • Informacje o ruchach kursora lub innego wskaźnika wejściowego na stronach lub w aplikacjach mobilnych, wraz z informacjami o przewijaniu treści na odwiedzanych stronach oraz długości czasu przebywania na danej stronie;
  • Pliki coocies zapisywane na Twoich urządzeniach, służących do personalizacji Twojej aktywności i zachowania na stronach systemu Fundacja Werbekoordinator oraz innych stronach Partnerów w internecie;
  • Zasoby pamięci podręcznej Twojej przeglądarki (pliki przechowywane na Twoim Urządzeniu, które odtwarzają niektóre części stron, które odwiedziłeś wcześniej w Portalu Fundacja Werbekoordinator, skracając czas ładowania się tych stron.
  1. W celu wykonania umowy zawartej między nami, uzyskujemy dodatkowe dane zewnętrzne:
  • Informacje od Partnerów o dokonanych zakupach ich towarów lub usług;
  • Informacjach o Twoich istniejących kontaktach Gmail, jeśli korzystasz z funkcji udostępniania Gmail;
  • Dane dotyczące systemów płatniczych, banków, operatorów systemów komunikacyjnych i innych pośredników uczestniczących w wypłacie Cashback;
  • Dane oraz informacje, które są dodatkowo wymagane do spełnienia wymagań prawnych lub decyzji właściwego organu.
  1. Sposób przetwarzana Twoich danych osobowych.
    1. Twoje dane osobowe są wykorzystywane w zależności od konkretnego celu ich przetworzenia. Zwracamy szczególną uwagę na konkretny cel przetwarzania, do jakiego stosujemy Twoje dane osobowe zachowując najwyższą ostrożność.
  2. Wykorzystanie Twoich danych osobowych w celu rejestracji uczestników w poleceniach i tworzeniu swoje organizacji konsumenckiej i promocyjno-reklamowej określiliśmy w punkcie 7.1. oraz 7.1.1. jako wymaganych w celach identyfikacji Ciebie, jako strony umowy dysponującą wystarczającymi narzędziami do identyfikacji w procedurze rejestracji.
    1. Aby rejestracja przebiegła pomyślnie, Twoje dane identyfikacyjne wymienione w Dziale 1 § 3 punkcie 6. muszą zostać użyte do prawidłowości przypisania w systemie poleceń swojej organizacji Konsumenckiej.
    2. Na każdym etapie przekazania nam danych wymienionych w punkcie 13.1. zbieramy, zapisujemy i w ten sposób systematyzujemy Twoje dane identyfikacyjne, wykonując także czynności w sposób zautomatyzowany. Możemy również poprawiać te informacje, aby upewnić się, że Twoje dane identyfikacyjne są dokładne i poprawnie funkcjonujące w całym systemie.
    3. Twoje dane identyfikacyjne będą przez nas przechowywane do czasu rozwiązania Umowy (zablokowania i usunięcia Konta użytkownika). Po usunięciu Konta Promotora pozostawiamy niezmienny jeden identyfikator wymagany w systemie do kontroli próby ponownego zarejestrowania w systemie. Pozostałe dane są trwale usuwane i niszczone.
  3. Wykorzystanie danych osobowych w celu jak najdokładniejszego i adekwatnego wykonywania umowy, szczególnie w celu promocji i reklamy w ramach umowy, realizacji programu poleceń, promocji usług własnych Fundacja Werbekoordinator oraz Partnerów Fundacja Werbekoordinator, doskonalenia powiadomień wyników osiąganych w ramach umowy, będą przetwarzane następujące informacje w każdy niezbędny sposób:
  • Podane przez Ciebie lub nadane dla Ciebie informacje identyfikacyjne wymienione w Dziale 2 punkt 7.1. i 7.1.1.;
  • Dostarczone przez Ciebie dodatkowe informacje niezbędne do zawarcia umów dodatkowych z przedsiębiorcą wymienione w punkcie 7.2.;
  • Standardowe ujawnienia wynikające z wymiany informacji w celach rozliczeniowych ujawnianych przez Partnerów;
  • Informowanie Partnerów o zakupionych towarach lub usługach przez Promotora za pośrednictwem wystąpienia zakupu poprzez system zakupów w sklepie Fundacja Werbekoordinator.
  1. Zautomatyzowanie przetwarzania pozyskanych informacji pozwala nam wywnioskować dane o Twoich preferencjach, które następnie zostaną wykorzystane do pełnego i należytego wykonania umowy, w szczególności do Promocji w ramach umowy oraz promocji usług oferowanych w sklepie Fundacja Werbekoordinator. Oznacza to, że bierzemy pod uwagę, na przykład, oferty reklamodawców, które mogą Cię zainteresować pod kątem Twojego zachowania na stronach Fundacja Werbekoordinator, miejsca geograficzne ustalonego poprzez GPS, co do wyświetlania promocji związanych z regionem przebywania. Możemy również dokonać personalizacji promocji dla Ciebie, abyś był bardziej skłonny do otrzymywania informacji, które są dla Ciebie bardziej interesujące.
  2. Proponujemy serwis zakupu naszych usług oraz platformę reklamową dla naszych Partnerów, aby nasi obecni i przyszli klienci mogli być w pełni poinformowani o naszych usługach w sklepie Fundacja Werbekoordinator, nowych usługach i produktach oraz być informowanym o ofercie naszych Partnerów aby Portal Fundacja Werbekoordinator pozwalał aktywniej korzystać z serwisu i czerpać korzyści z wszystkich zalet oferowanych przez Fundacja Werbekoordinator. W tym celu możemy:
  • Utrwalać, zapisywać, systematyzować, gromadzić i wykorzystywać powyżej opisane dane osobowe;
  • Przekazywać te dane do innych platform i serwisów reklamowych, sieci Partnerów CPA i CPI, z którymi Fundacja Werbekoordinator współpracuje na podstawie umów i porozumień, których wypełnienie jest niezbędne do zawarcia umowy pomiędzy Fundacja Werbekoordinator a Tobą lub innymi uczestnikami oraz do jej prawidłowej realizacji, a także aby spełniać wszelkie wymagania do otrzymania wynagrodzenia prowizyjnego, co jest konieczne dla Fundacja Werbekoordinator w celu realizacji postanowień zawartej między nami umowy;
  • Używać ich do wysyłania wiadomości za pośrednictwem konta w Wirtualnym Biurze lub poczty e-mail i wiadomości „Push” lub SMS
  • Wiadomości mogą dotyczyć salda konta finansowego, korekty salda, bilansu salda oraz zamówieniach i finansach z nimi związanych. Pisania o nowościach w serwisie, ewentualnych zmianach w regulaminie lub zamieszczania najnowszej wersji umowy i innych ważnych dokumentów regulaminowych. Ponadto pisania o nowych promocjach, loteriach, innych działaniach i programach, które mogą zachęcić Promotorów do korzystania z serwisu Fundacja Werbekoordinator. Wiadomości mogą także dotyczyć innych listów serwisowych i informacyjnych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem serwisu.
  1. Jeśli dokonałeś rejestracji za pomocą skanowania kodu QR lub linku polecającego za pomocą adresu URL podanego przez innego klienta lub trafiłeś do formularza rejestracyjnego po obejrzeniu spersonalizowanej reklamy internetowej, przekażemy twojemu polecającemu dane z Twojego konta użytkownika w serwisie (Imię, Nazwisko, identyfikator cyfrowy, Awatar) oraz informacje o zamówieniu, (data, wartość zamówienia, bilans stanu naliczenia cashback po zamówieniach i inne informacje statystyczne). Nie informujemy Polecającego o konkretnych towarach które zamawiałeś.
  2. W przypadku, kiedy zarejestrowałeś się bezpośrednio pod numerem głównym Fundacja Werbekoordinator za pośrednictwem ogólnego dostępu do Platformy Fundacja Werbekoordinator, Twoje dane również będą wykorzystane, a pozyskane dane polecającego będą wykorzystywane wyłącznie w celach statystycznych i dla celów CMS Partnerów.
  3. Jeśli użyjesz funkcji udostępniania Gmail, aby zaprosić nowych użytkowników do Platformy Fundacja Werbekoordinator w ramach programu rekomendacji, otrzymamy i wykorzystamy listę Twoich istniejących kontaktów Gmail w zaszyfrowanej formie, aby wysłać nasz zwykły e-mail z Twoim linkiem polecającym i zaproszeniem do wzięcia udziału w uzyskaniu statusu Promotora i wykorzystania wszystkich zalet naszego Serwisu.
  4. Do wypłaty Cashback musimy wiedzieć, jak i gdzie przelać środki. Musimy mieć możliwość sprawdzenia statusu realizacji płatności. W przypadku użycia salda konta do płatności bezpośredniej za zamówienie, musimy mieć informację danych Partnera, wysokości opłaconej transakcji w całości lub w części. W przypadku częściowej zapłaty znać jej wysokość oraz znać wysokość i sposób zapłaty pozostałej części należności za złożone zamówienie oraz informację o zakończonym statusie całej płatności u Partnera. W tym celu pozyskujemy informacje z systemów:
  • Płatności;
  • Banków;
  • Operatorów systemów komunikacyjnych;
  • Innych pośredników uczestniczących w naliczeniu prowizji od Partnera

Powyższe informacje będą rejestrowane, spisywane, usystematyzowane, segregowane i wykorzystywane przez nas do naliczania Cashback oraz wystawiania dokumentów uruchamiających naliczających cashback oraz do dyspozycji saldem konta finansowego. Powyższe dane osobowe będą przez nas przechowywane do czasu rozwiązania umowy pomiędzy Tobą a Fundacja Werbekoordinator. Twoje dane po usunięciu konta zostaną trwale usunięte i zniszczone, z zachowaniem jednej wartości, pozwalającej zidentyfikować ponowną próbę rejestracji w systemie.

  1. Prowadząc Marketing Bezpośredni („Marketing szeptany”) Twoje dane będą wykorzystywane w celach komercyjnych, dzięki czemu możesz otrzymywać informacje o towarach i usługach Partnerów Fundacja Werbekoordinator, które mogą Cię zainteresować. Gromadzimy, rejestrujemy, systematyzujemy, segregujemy i wykorzystujemy następujące informacje do celów Marketingu Bezpośredniego:
  • Dane identyfikacyjne podane w Dziale I paragrafie 3 pkt. 6. bez udostępniania haseł do konta Promotora;
  • Dodatkowe dane identyfikacyjne wymienione w punkcie 7.1. i 7.1.1.
  • Informacje wymienione w punkcie 7.2.

Automatyka przetwarzania powyższych danych oznacza dla Ciebie, że naszym celem jest określenie prawdopodobnej skuteczności Marketingu Bezpośredniego. Powyższe dane możemy również przekazywać Partnerom, z którymi Fundacja Werbekoordinator zawarło stosowną umowę reklamową, promocyjną lub marketingową, w tym za pośrednictwem Promotorów oraz korzystać z różnych narzędzi do prowadzenia statystyki, narzędzi technicznych i marketingowych

  1. W celu uniknięcia wątpliwości, wyrażając zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach Marketingu bezpośredniego, potwierdzasz, że zapoznałeś się z zasadami przetwarzania swoich danych osobowych w narzędziach zewnętrznych w następujący
  1. Wykorzystując dane osobowe podczas badań rynkowych w celach marketingowych Fundacja Werbekoordinator, przeprowadzimy badania rynku na potrzeby Marketingu bezpośredniego Fundacja Werbekoordinator pod kątem zachowań i zainteresowań Promotorów Fundacja Werbekoordinator. Marketing jest głównym czynnikiem przyczyniającym się do rozwoju działalności Fundacja Werbekoordinator, co może prowadzić do przyszłego ulepszenia usług i świadczenia serwisu dla Partnerów. W tym celu zbieramy, rejestrujemy, systematyzujemy i segregujemy oraz wykorzystujemy następujące informacje:
  • Podane przez Ciebie dane identyfikacyjne przy rejestracji wraz z nadanym indywidualnym numerem ID oraz wygenerowanym dla Ciebie kodem QR;
  • Dostarczone dodatkowe dane identyfikacyjne przy zawarciu dodatkowych umów;
  • Standardowe ujawniane dane zewnętrzne przez naszych Partnerów oraz wyniki zautomatyzowanej analizy i innego przetwarzania informacji
  1. Powyższe informacje możemy również przekazać Partnerom Fundacja Werbekoordinator, z którymi Fundacja Werbekoordinator zawarło stosowne umowy na prowadzenie analiz, badań statystycznych itp. z wykorzystaniem całej organizacji konsumenckiej Fundacja Werbekoordinator w wszystkich krajach funkcjonowania Promotorów.
  2. Bierzemy te informacje pod uwagę także przy opracowywaniu strategii rynkowej oraz usług i produktów Fundacja Werbekoordinator.
  3. Powyższe dane osobowe będziemy przechowywać do czasu rozwiązania umowy i utraty statusu Promotora zawartej miedzy Tobą a Fundacja Werbekoordinator. Po utracie statusu Promotora dane przechowywane przez Fundacja Werbekoordinator zostaną usunięte i trwale zniszczone, a wyniki badań zostaną zdepersonalizowane.
  4. Przekazywanie danych poza Unię Europejską do państw trzecich wiąże się z ryzykiem niezapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony danych. Z uwagi, iż przekazowi podlegać będą jedynie dane niewrażliwe, które zostały podane podczas rejestracji wraz wygenerowanym ID numerycznym oraz Kodem QR ryzyko wykorzystania danych do innych celów jest minimalne. Jednak przekazanie tych danych stwarza ryzyka, co do których Komisja Europejska nie potwierdziła odpowiedniego poziomu ochrony danych w drodze decyzji stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony.

24.1. W przypadku takiego przekazania danych wzrasta prawdopodobieństwo wycieku udostępnionych danych, a także niemożliwość wyeliminowania tego wycieku danych w krótkim czasie. Twoje dane osobowe mogą być publikowane i wykorzystywane przez osoby działające w złej wierze bez Twoje zgody.

24.2. Wyrażając zgodę na przetwarzanie danych osobowych w ramach zawartej umowy z Fundacja Werbekoordinator wyraźnie potwierdzasz, że rozumiesz i akceptujesz ryzyko określone w tym punkcie 24.

24.3. Wyrażając zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu wykonania Marketingu Bezpośredniego, wyraźne potwierdzasz, że w pełni rozumiesz i akceptujesz ryzyka wymienione w punkcie 24.

25. Fundacja Werbekoordinator podejmie odpowiednie kroki w celu zapewnienia ograniczenia tego ryzyka opisanego w punkcie 24., poprzez włączenie w miarę możliwości zmian do umów i porozumień z odbiorcami twoich danych osobowych, które są zgodne z typowymi warunkami umownymi zatwierdzonymi przez Komisję Europejską.

26. Fundacja Werbekoordinator zasadniczo wykorzysta Twoje dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi. Twoje dane osobowe będą przetwarzane tylko wtedy, gdy:

  • Wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych w sposób określony w zawieranej umowie;
  • Przetwarzanie Twoich danych osobowych jest niezbędne do wykonania umowy;
  • Przetwarzanie Twoich danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia wymogów prawa, orzeczenia sądu, lub decyzji innego właściwego organu państwowego lub samorządowego;
  • Sam udostępniłeś poza systemem Fundacja Werbekoordinator swoje dane osobowe, które zostały opublikowane.

27. Fundacja Werbekoordinator dochowa wszelkich starań zabezpieczających przechowywanie Twoich danych osobowych stosując najwyższe standardy technologiczne w oparciu o utworzone bazy danych zlokalizowane przede wszystkim w Niemczech. Fundacja Werbekoordinator tworzy i przechowuje kopie bezpieczeństwa baz danych w wybranych serwerowniach, spełniających najwyższe standardy na terenie Europy.

28. Fundacja Werbekoordinator podejmie odpowiednie środki techniczne, organizacyjne i prawne lub zapewnimy takie środki w celu ochrony Twoich danych osobowych przed nieupoważnionym lub przypadkowym dostępem, niezgodnym z prawem lub przypadkowym gromadzeniem, przechowywaniem, wykorzystywaniem, przesyłaniem, blokowaniem lub zniszczeniem. Fundacja Werbekoordinator podejmie także stosowne zabezpieczenia przed innymi działaniami lub przypadkowym naruszeniem danych poprzez:

  • Powołanie Inżyniera Projektu Informatycznego zarządzającego systemem oraz jego modernizacją
  • Powołanie Inspektora Ochrony Danych;
  • Powołanie Inspektora Bezpieczeństwa Informacji;
  • Ograniczenie do minimum liczby pracowników, którzy mają dostęp do danych osobowych;
  • Przeprowadzenie szkolenia pracowników Fundacja Werbekoordinator z zakresu wymogów prawnych i przepisach dotyczących przetwarzania i ochrony danych osobowych;
  • Wdrożenie wszelkich wymaganych sposobów ochrony dostępu do danych osobowych i informacji za pomocą specjalnego systemu haseł lub innej technologii uniemożliwiającej nieuprawniony dostęp w miejscu przetwarzania twoich danych osobowych przez pracowników Fundacja Werbekoordinator.

29. Fundacja Werbekoordinator w miejscu przetwarzania Danych osobowych, zapewnia na najwyższym poziomie takie działania jak:

  • Rejestracja i przechowywanie fizyczne nośników danych oraz rejestracja ich obiegu, co uniemożliwia ich przywłaszczenie, wymianę, nieuprawnione powielanie i niszczenie;
  • Określenie zagrożeń dla bezpieczeństwa poufności danych osobowych ich przetwarzania z opracowaniem modeli zagrożeń;
  • Opracowanie systemu ochrony danych dla odpowiedniej klasy systemów informatycznych w oparciu o model zagrożeń;
  • Badanie gotowości i skuteczności środków ochrony informacji;
  • Wprowadzenie dla pracowników systemu dostępu do zasobów informacyjnych oraz oprogramowania i sprzętu do przetwarzania danych i ochrony danych na podstawie zezwoleń;
  • Rejestracja działań uprawnionego pracownika mających na celu działanie w systemach informatycznych przetwarzających dane osobowe oraz informacje w miejscu przetwarzania Fundacja Werbekoordinator;
  • Wprowadzenie systemu haseł zabezpieczających dostęp pracowników do systemów przetwarzających dane osobowe z okresowym protokołowanym ustaleniem obowiązujących haseł dla wszystkich pracowników Fundacja Werbekoordinator;
  • Wykorzystanie środków kontroli do portów komunikacyjnych, urządzeń wejścia i wyjścia danych, nośników wymiennych i zewnętrznego przechowywania danych;
  • Kontrola antywirusowa, zapobiegająca przedostawaniu się złośliwych programów i wirusów oraz błędów do sieci wewnętrznych połączeń nośników do przetwarzania;
  • Wykrywanie prób włamań do sieci nośników przetwarzających dane, które naruszyć mogą ustalone wymagania dotyczące kontroli bezpieczeństwa danych osobowych lub stwarzają warunki do takiego naruszenia;
  • Utworzenie centrum kontroli systemu ochrony danych;
  • Pouczenie pracowników korzystających ze środków ochrony prywatności systemów informatycznych służących przetwarzaniu danych osobowych o obowiązujących regulaminach pracy;
  • Prowadzenie ewidencji zastosowanych środków ochrony danych, odpowiednich dokumentów eksploatacyjnych i dokumentacji technicznej;
  • Monitorowanie działań użytkowników, przetwarzania wykrytych naruszeń bezpieczeństwa danych.

30. Szanując Twoje prawa dotyczące Twoich danych osobowych wspieramy Twoje czynności w wykonaniu tych praw w przypadku Twoje prośby o skorzystanie z któregokolwiek ze swoich praw określonych poniżej, gwarantując wykonanie żądania w rozsądnym terminie, nie przekraczającym 14 dni licząc od otrzymania roszczenia.

30.1. Okres ten może zostać przedłużony do 2 (dwóch) miesięcy w przypadku trudności lub dużej ilości próśb Promotorów Fundacja Werbekoordinator. O przedłużeniu terminu poinformujemy Cię z wyprzedzeniem, pisząc na adres podany w Twoim Biurze Wirtualnym.

30.2. Po przesłaniu do nas prośby możesz skorzystać z następujących praw:

  • Dostęp do informacji zgromadzonej i związanej z przetwarzaniem Twoich danych osobowych;
  • Dostęp do informacji związanych z przedmiotem zawartych między nami umów;
  • Uzyskać wygenerowaną elektronicznie kopię wszystkich danych osobowych w odpowiednim formacie nadającym się do odczytu informatycznego lub maszynowego przez urządzenia do tego służące
  • Sprostowania Twoich danych osobowych;
  • Zgłoszenia do wszystkich stron, którym wcześniej ujawniliśmy Twoje dane osobowe, o ile takie zgłoszenie jest w ogóle możliwe i nie wiąże się z nieuzasadnionym wysiłkiem z strony Fundacja Werbekoordinator;
  • Bezpośredniego przekazania Twoich danych osobowych z Fundacja Werbekoordinator podmiotom trzecim;
  • Prawa do ograniczenia, całkowitego lub częściowego wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych;
  • Usunięcia Twoich danych osobowych pod warunkiem:
  • Na Twoją prośbę;
  • Jeśli cofniesz zgodę na przetwarzanie;
  • Gdy nie ma już powodu do przetwarzania Twoich danych osobowych.

31. Fundacja Werbekoordinator udostępnia możliwość usunięcia swojego konta w dowolnym momencie w swoim Biurze Wirtualnym. Od tego momentu zaprzestaniemy w jakikolwiek możliwy sposób przetwarzać Twoje dane osobowe, także przetwarzane informacje dotyczące Twojego konta, przetwarzane wcześniej na podstawie interesu prawnego realizacji naszego regulaminu i zawartej umowy. Usuniemy wszystkie dane zebrane wcześniej, bez możliwości ich odzyskania poza wybranym jednym parametrem, pozwalającym zidentyfikować ponowną próbę rejestracji. Aby przeprowadzić skuteczne usunięcie swojego konta należy wykonać następujące czynności w Portalu Fundacja Werbekoordinator:

  • Zaloguj się na swoje konto za pomocą swoich danych identyfikacyjnych nazwy użytkownika, numeru ID lub zeskanuj swój kod QR, podaj swoje hasło dostępu;
  • Przejdź do zakładki „Biuro Wirtualne”;
  • Wybierz z „Menu” – „Moje dane osobowe”;
  • Przewiń do samego dołu strony z danymi osobowymi;
  • Kliknij link „Usuń moje konto”;
  • Następnie potwierdź klikając na link wybierając link „Trwale usuń Moje Konto”
  • Opcjonalnie możesz podać przyczynę usunięcia konta.

32. Ponowna rejestracja konta jest możliwa po upłynięciu okresu 12 miesięcy licząc od dnia usunięcia konta. Ponowna rejestracja nie przywróci Twoich poprzednich danych i informacji oraz nie będziesz mógł wykorzystać poprzedniego salda finansowego. Rejestrując się ponownie będziesz miał możliwość wykorzystania nowego polecającego z istniejących w bazie danych innych Promotorów.

33. Jeżeli uważasz, że Twoje prawa lub prawnie uzasadnione interesy zostały naruszone, masz prawo wniesienia skargi do właściwego organu państwowego. W Unii Europejskiej możesz złożyć skargę do organu nadzorczego w odpowiednim Kraju Unii Europejskiej.

33.1. Jeżeli uważasz, że zautomatyzowane przetwarzanie twoich danych osobowych narusza Twoje prawa i interesy wymagające ochrony lub stwarza dla Ciebie znaczne niedogodności, zapewniamy udział odpowiednich osób w sprostowaniu wyników zautomatyzowanego przetwarzania, a wraz z tym wykonamy Twoje prawo do wniesienia skargi dotyczącej wykorzystania zautomatyzowanych środków zabezpieczających podejmowane decyzje.

33.2. Ponadto, niezależnie od zapisów w całym powyższym dokumencie, podkreślamy, że masz możliwość wniesienia sprzeciwu do przetwarzania Twoich danych osobowych na potrzeby Marketingu Bezpośredniego. W takim przypadku zaprzestaniemy dalszego przetwarzania i usuniemy Twoje dane osobowe. Postanowienia tego punktu w żaden sposób nie ograniczają Twojego prawa do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w innych celach.

34. Ta umowa określa jedynie, w jaki sposób Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Fundacja Werbekoordinator, a nie przez jakąkolwiek inną osobę. Przetwarzanie Twoich danych osobowych przez inne osoby, na przykład po kliknięciu linku do innej strony Partnera poza portal należący do Fundacja Werbekoordinator, nie podlega tej umowie, chyba że wyraźnie określono w niej konkretne wyjątki

35 W każdej chwili możesz się z nami skontaktować. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami w dowolnym momencie za pośrednictwem sekcji „Pomoc”. Mamy także dla Ciebie infolinię z telefonami wymienionymi na stronie internetowej.

35.1. Jeśli w umowie jest zapis, którego nie rozumiesz, udzielimy wszelkich niezbędnych wyjaśnień.

35.2. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych, skontaktuj się naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: inspektor@werbekoordinator.pl

Dział 3 – Polityka Cookies

Polityka plików “cookies” Portalu Fundacja Werbekoordinator, pod adresem internetowym https://werbekoordinator.pl którego właścicielem jest Fundacja Werbekoordinator, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym, Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0001135818.

  1. Poprzez piki “cookies” należy rozumieć dane informatyczne przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych w Portalu Fundacja Werbekoordinator. W szczególności są to pliki tekstowe, zawierające nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  2. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  3. Pliki cookies przeznaczone są do korzystania ze stron Portalu Fundacja Werbekoordinator. Fundacja Werbekoordinator jako Operator wykorzystuje te pliki do:
  1. możliwości logowania i utrzymywania sesji użytkownika na każdej kolejnej stronie serwisu;
  2. dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika, przede wszystkim pliki te rozpoznają jego urządzenie, aby zgodnie z jego preferencjami wyświetlić stronę;
  3. do tworzenia anonimowych statystyk z wyłączeniem możliwości identyfikacji użytkownika;

4. Pliki cookies wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

5. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi – ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego.

6. Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika. Ustawienia te mogą zostać zmienione przez Użytkownika w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę “cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenia użytkownika.

7. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Przykładowe opcje edytowania w popularnych przeglądarkach:

8. Fundacja Werbekoordinator informuje, że zmiany ustawień w przeglądarce internetowej użytkownika mogą uniemożliwić poprawne działanie Stron Internetowych.

Koszyk
Przewijanie do góry
Ta witryna jest zarejestrowana pod adresem wpml.org jako witryna rozwojowa. Przełącz się na klucz witryny produkcyjnej na remove this banner.